Home                Despre Noi                Lista Preturi                Informatii Utile                Contact

Print OutDoor

-Banner Simpla Fata

-Banner Dubla Fata

-Banner BackLite

-Mash

-Autocolant PVC

-Servicii de Finisare

 

Print InDoor

-Hartie Foto

-Polipropilena

-Autocolant PVC

-BackLite Film

-Canvas

 

Print EcoSolvent

-Poliplan FrontLite

-Poliplan BlockOut

-Poliplan BackLite

-Mash

-Autocolant PVC

-Hartie BlueBack

-Hartie WhitBack

-Hartie Foto

-Polipropilena

-Material Steag

-Canvas

-Backlite Film

 

Display System

-Roll-Up

-L Banner

-X Banner

-Pop-Up

-People Stopper

-Display Pliante, Brosuri

-Rame

-Semnalistica Interior/Exterior

 

Tipar Digital & Offset

 

Cupe, Trofee, Plachete, Medalii

 

Promotionale

 

Textile

 

Litere Volumetrice

 

Casete & Panouri

 

Serigrafie & Tampografie

 

Gravura Laser

 

Ce este bannerul?

1. Descriere generala

Banner-ul mai este cunoscut si sub urmatoarele denumiri : frontlit-banner, vinyl banner, pvc banner, blockout banner, backlit banner si este un material plastic flexibil avand numeroase utilizari in industria publicitara sau in constructii.

2. Compozitia chimica

Bannerul este un material plastic produs din doi compusi : poliester¹ si vinil². Cea ce ofera rezistenta materialului este tesatura din poliester de tip matrice. Unitatea de masura specifica greutatii liniare a fibrelor matricei se masoara in denier. In mod uzual, valorile matricei pot varia intre 150 si 1000. Tipurile de tesaturi utilizate frecvent in producerea bannerelor sunt : 300x500, 500x500, 500x1000, 1000x1000. Tesatura reprezinta principala caracteristica a rezistentei materialului, insa nu intotdeauna un material cu o densitate mai mare a tesaturii reprezinta garantia acelei rezistente, contand foarte mult si calitatea poliesterului utilizat in procesul de productie. Vinilul se foloseste in stare lichida si este alcatuit dintr-o serie de produse chimice, în principal clorura de vinil și un plastifiant. Plastifiantii, sunt utilizati ca agenti de dedurizare care să ofere flexibilitate adaugata si pot fi monomerici sau polimerici. Utilizarea plastifiantilor de tip polimeric confera produsului finit o mai buna rezistenta in timp fata de cei de tip monomeric(aprox 1 an).

3. Personalizarea bannerelor

In trecut, bannere-le se personalizau prin aplicarea de folie adeziva in unul sau mai multe straturi, de diferite culori pentru a obtine textul sau mesajul publicitar dorit. In prezent, aceasta operatiune se executa cu utilaje de print digital in format mare, putandu-se astfel imprima suprapuneri de culori, degradeuri multicolore si chiar poze, ajungandu-se pana la o latime maxima de imprimare de 5m. Aceasta tehnica este oarecum similara cu cea a imprimantelor de birou, existand un cap de printare care comandat de un soft depune picaturile de cerneala pe material. Banner-ul poate fi imprimat cu diferite tipuri de cerneala : pe baza de apa(doar pentru aplicatii de interior), solvent, ecosolvent, latex sau UV. Panourile publicitare realizate din banner pot avea o rezistenta a printului la exterior de pana la 3 ani.

4. Tipuri de bannere si utilizarea lor

Frontlit-banner–ul este banner-ul cel mai utilizat folosit in industria publicitare, avand greutati intre 8 si 17 OZ³. O greutate mai mare a frontlit banner-ului nu inseamna intotdeauna si o rezistenta mai mare. Acest material poate fi alb(se utilizeaza in general pentru imprimare) sau colorat in masa de catre producator. Utilizari : bannere stradale, panouri publicitare, afisaj stradal, bannere pentru cladiri, sisteme expozitionale, standuri publicitare, roll-up banner, prelate tir, structuri arhitecturale, billboard-uri, etc. Blockout banner este un material opac, care nu permite trecerea luminii prin el, oferind astfel efectul dorit in realizarea bannere-lor dubla fata. Greutatile cel mai des intalnite pentru blockout-banner sunt intre 13 si 21 OZ. Utilizari : bannere stradale dubla-fata, panouri publicitare, prelate tir, structure arhitecturale, etc. Backlit banner-ul are greutati intre 12 si 17 OZ. Calitatea principala a acestui material este translucenta acestuia, difuzand foarte bine lumina.

Utilizari : city-light, reclame luminoase, casete luminoase, semnalistica de interior luminata. Mesh-ul este la randul sau un tip de banner. Principala caracteristica a acestuia este impletitura rara care permite trecerea luminii si scade greutatea materialului, care poate varia intre 7 si 15 OZ. Acest lucru permite realizarea bannere-lor de dimensiuni mari si foarte mari. Utilizari : bannere mari pentru cladiri, bannere pentru scene, panouri publicitare de mari dimensiuni.

5. Concluzii generale

Bannerele sunt materiale textile, imprimabile digital sau colorate in masa, probabil cel mai des intalnite in industria publicitara, dar se folosesc cu sucess si in alte industrii. Desi intre timp au aparut si alte sisteme de afisaj stradal(precum panourile led) bannere-le nu si-au pierdut cautare si probabil nu o sa si-o piarda prea curand, fiind o buna unealta pentru semnalizarea outdoor, sau ooh cum este mai nou numita.

www.abconline.ro                   ABC Creative Marketing All Rights Reserved                   www.printuriieftine.ro